Iconos cabecera

Destaquem

    Oferta de feina: ATML02-21 - Responsable de l'Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis, laboral A1 (22/07/2021)

    El Consorci del Transport Públic de l’Àrea de Lleida, Autoritat Territorial de Mobilitat té la necessitat de cobrir un lloc de treball temporal (permís de paternitat) a l’Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis.

    Període de vigència: 22/07/2021 - 02/08/2021

    1. Descripció del lloc de treball
    Nom del lloc: Responsable de l’Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis
    Centre de treball: Plaça Espanya, 3
    Localitat: Lleida
    Categoria: Tècnic superior (A1)
    Retribució anual bruta: 15.535,31 € (al ser mitja jornada)
    Vinculació: Contracte de substitució per interinitat (substitució paternitat)
    Jornada: Mitja jornada, de 18,75 hores setmanals
    Horari: L’horari ordinari de treball es realitza de dilluns a divendres segons les necessitats del servei

    2. Requisits de participació
    Títol universitari de grau superior o equivalent.
    Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l’equivalent.

    3. Funcions del lloc de treball
    - Direcció dels serveis del consorci en el pla tècnic econòmic i administratiu: gestió i control dels serveis de transport públic i dels contractes programa amb les empreses operadores.
    - Redacció i signatura d’informes d’Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada.
    - Direcció facultativa dels Plans de Mobilitat i Plans de Serveis.
    - Gestió de les relacions amb els operadors, les administracions públiques competents en matèria de transport, els sindicats i les persones usuàries i les seves associacions.

    4. Aspectes que es valoraran
    Disposar d’alguna de les titulacions següents:
    - Llicenciatura en Economia o equivalent.
    - Enginyeria de camins, canals i ports o equivalent.
    - Coneixements i experiència en mobilitat.
    - Coneixements en informàtica (especialment ofimàtica)
    - Capacitat analítica.
    - Treball en equip: capacitat per participar i col·laborar activament en l’equip.
    - Altres formacions relacionades amb les tasques a desenvolupar.

    Forma d’ocupació del lloc
    - Contracte temporal d’interinitat

    6. Participació
    - Presentació del currículum: Les persones que hi estiguin interessades i compleixin amb els requisits establerts, hauran de presentar un currículum amb fotografia tipus carnet i breu descripció de les tasques desenvolupades a l’adreça de correu electrònic següent: ttost@atmlleida.cat
    - Termini de presentació: fins al dia 2 d'agost de 2021
    - Especificar en l’assumpte del correu: ATML/02/2021 – NOM I COGNOMS
    - Especificar en el cos del correu electrònic el NIF, el telèfon de contacte i el correu electrònic.

    Més informació al document adjunt.

    ATML002-21 (166 kB)

    Oferta de feina: ATML02-21 - Responsable de l'Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis, laboral A1

    [Tornar a Notícies]

     
    Pl. Espanya, 3 entresòl
    25002 Lleida
    Contactar
    e-NOTUM Notificacions Electròniques