Iconos cabecera

Oferta de feina: ATML02-21 - Responsable de l'Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis, laboral A1 (22/07/2021)

El Consorci del Transport Públic de l’Àrea de Lleida, Autoritat Territorial de Mobilitat té la necessitat de cobrir un lloc de treball temporal (permís de paternitat) a l’Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis.

Període de vigència: 22/07/2021 - 02/08/2021

1. Descripció del lloc de treball
Nom del lloc: Responsable de l’Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis
Centre de treball: Plaça Espanya, 3
Localitat: Lleida
Categoria: Tècnic superior (A1)
Retribució anual bruta: 15.535,31 € (al ser mitja jornada)
Vinculació: Contracte de substitució per interinitat (substitució paternitat)
Jornada: Mitja jornada, de 18,75 hores setmanals
Horari: L’horari ordinari de treball es realitza de dilluns a divendres segons les necessitats del servei

2. Requisits de participació
Títol universitari de grau superior o equivalent.
Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l’equivalent.

3. Funcions del lloc de treball
- Direcció dels serveis del consorci en el pla tècnic econòmic i administratiu: gestió i control dels serveis de transport públic i dels contractes programa amb les empreses operadores.
- Redacció i signatura d’informes d’Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada.
- Direcció facultativa dels Plans de Mobilitat i Plans de Serveis.
- Gestió de les relacions amb els operadors, les administracions públiques competents en matèria de transport, els sindicats i les persones usuàries i les seves associacions.

4. Aspectes que es valoraran
Disposar d’alguna de les titulacions següents:
- Llicenciatura en Economia o equivalent.
- Enginyeria de camins, canals i ports o equivalent.
- Coneixements i experiència en mobilitat.
- Coneixements en informàtica (especialment ofimàtica)
- Capacitat analítica.
- Treball en equip: capacitat per participar i col·laborar activament en l’equip.
- Altres formacions relacionades amb les tasques a desenvolupar.

Forma d’ocupació del lloc
- Contracte temporal d’interinitat

6. Participació
- Presentació del currículum: Les persones que hi estiguin interessades i compleixin amb els requisits establerts, hauran de presentar un currículum amb fotografia tipus carnet i breu descripció de les tasques desenvolupades a l’adreça de correu electrònic següent: ttost@atmlleida.cat
- Termini de presentació: fins al dia 2 d'agost de 2021
- Especificar en l’assumpte del correu: ATML/02/2021 – NOM I COGNOMS
- Especificar en el cos del correu electrònic el NIF, el telèfon de contacte i el correu electrònic.

Més informació al document adjunt.

ATML002-21 (166 kB)

Oferta de feina: ATML02-21 - Responsable de l'Àrea de Mobilitat i Gestió de Serveis, laboral A1

[Tornar a Notícies]

 
Pl. Espanya, 3 entresòl
25002 Lleida
Contactar
e-NOTUM Notificacions Electròniques