Per qualsevol dubte o pregunta, ens pots trucar al telèfons 973 279 999 (SSTT Ensenyament) o 973 273 151 (ATM). O, si ho prefereixes, escriu-nos aquí mateix:

Tots els camps són obligatoris.

parada literària

El concurs

El transport públic i la mobilitat sostenible, segura i saludable es fonamenten en el valor de la sostenibilitat. Un món sostenible és per a tots i el construïm entre tots.

Aquest concurs forma part d’un projecte pedagògic, integral i transversal que té com a objectiu fomentar l’ús del transport públic, la mobilitat en bicicleta i a peu, en definitiva la mobilitat sostenible i segura. entre tota la comunitat educativa –alumnes, pares i mares i professors– per desplaçar-se habitualment per la ciutat i, especialment, fins a l’escola i l’institut.

Aquesta és la novena edició del ‘Parada Literària’, que manté la seva filosofia de participació a nivell de totes les etapes educatives i amb la implicació de les institucions que participen en l’educació: escola i família.

Feu la vostra escola més sostenible. Us hi atreviu?

Organitza:

L’ATM de l’Àrea de Lleida es qui convoca i organitza aquesta novena edició del Parada Literària. Ho fa amb la col·laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d'Educació, qui durà a terme la difusió i dinamització entre els centres educatius per tal que hi hagi una participació col·lectiva d’alumnes, mares, pares i professors.

Organitzen

Les bases

Participants | Categories | Inscripció | Lliurament de treballs
Jurat | Fases del concurs | Premis

El Consorci del Transport Públic de l’Àrea de Lleida, Autoritat Territorial de Mobilitat convoca la 9a edició del Concurs Escolar “Parada Literària”, que es regeix per les següents bases:

Participants

Hi poden participar:

  • Alumnat de 2n i 3r Cicle d’Educació Primària.
  • Alumnat de 1r i 2n Cicle d’ESO.
  • Alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius.
  • Alumnat dels centres de formació de persones adultes.
  • Famílies dels alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària.
  • Professorat.
Tornar al inici

Categories

El Concurs es divideix en vuit categories de participació:

“Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”. Expressió artística.

  • Grup-1 (Cicle Mitjà). Cal•ligrama sobre el món del transport de les persones.
  • Grup-2 (Cicle Superior). Tira còmica sobre la mobilitat sostenible.

“Cròniques d’a bord: el transport públic en 40 línies”. Expressió literària.

  • Grup-3 (1r Cicle d'ESO). Text sobre el transport públic.
  • Grup-4 (2n Cicle d'ESO). Text sobre el transport públic.

“El transport públic en un poema.” Expressió literària.

  • Grup-5 (Batxillerat i Cicles Formatius). Poesia sobre la mobilitat sostenible.

“Què faries per millorar el model de mobilitat de la teva ciutat?” Concurs d’idees empresarials.

  • Grup-6 (Alumnes de la formació de persones adultes). Text sobre la creació d'un projecte empresarial sobre la mobilitat sostenible. Per exemple, una empresa de lloguer de vehicles elèctrics, una agència de viatges especialitzada en viatges en trens de luxe, una app que permet descobrir les ciutats en bicicleta, etc.

“Com ens movem?” Expressió fotogràfica.

  • Grup-7 (Famílies). Fotografia la mobilitat sostenible.

Article d’opinió. Expressió literària.

  • Grup-8 (Professorat). Article d’opinió sobre quina és o hauria de ser la nostra dedicació, com a docents, a la mobilitat sostenible.
Tornar al inici

Llengua dels treballs

Els treballs escrits s’han de presentar redactats en català i no poden tenir faltes d’ortografia.

Activitat a l'aula

Els treballs de les categories 1 a 6 s’han de realitzar en temps lectiu.

Els treballs de les categories 1 a 6 i 8 han de dur un títol. No s'acceptaran treballs sense títol o amb el títol de la seva categoria.

Tornar al inici

Format dels treballs

Els treballs de les categories 1 i 2 s’han de realitzar en format DIN A5 o DIN A4, i els de la categoria 2 han de tenir una extensió breu (3 o 4 vinyetes).

L’extensió màxima dels treballs de les categories 3, 4, 5, 6 i 8 és de 40 línies i aquests s’han de presentar amb la plantilla de redacció del concurs que us facilitarà l’escola. També podeu trobar la plantilla per descarregar a: http://www.atmlleida.cat/paradaliteraria/#material.

Tornar al inici

Inscripció al concurs

Per participar en el concurs cada centre educatiu haurà d’omplir el formulari d’inscripció al concurs indicant les categories en les quals participarà i enviar-lo per correu electrònic a paradaliteraria@atmlleida.cat abans del 27 de febrer de 2020.

Tornar al inici

Lliurament de treballs

  • Els centres educatius participants trametran els treballs, amb indicació d’autoria al servei educatiu de la zona abans del 28 de febrer de 2020, el qual definirà un primer nivell de selecció per als presentats en la seva demarcació, i en remetrà els seleccionats a la fase de jurat únic.
  • L’ATM recollirà els treballs via missatger a cadascun dels serveis educatius el dia 13 de març de 2020.
  • Les fotografies s’han de lliurar per correu electrònic a l'adreça: paradaliteraria@atmlleida.cat juntament amb un text de peu de foto o títol d’una extensió màxima de 4 línies. Si voleu, a més a més, podeu penjar-les a Instagram, Facebook o Twitter amb l’etiqueta #paradaliteraria2020
Tornar al inici

El jurat

El jurat estarà format per set membres i presidit per la direcció de l’ATM:

  • 2 representants de l’ATM.
  • 2 representants dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida.
  • 2 docents en actiu o del programa de voluntariat del professorat jubilat.
  • 1 escriptor/a lleidatà/ana.
  • La composició del jurat pot modificar-se si els l’organització ho considera necessari.
  • En cap cas el jurat no podrà adjudicar a dos o més treballs el mateix lloc en la classificació.
  • El jurat podrà atorgar amb caràcter excepcional un accèssit.
  • La decisió dels jurats serà inapel·lable.
  • Les persones guanyadores coneixeran la decisió per mitjà de l'ATM.
  • Les persones guanyadores i el seu grup de classe seran convidades a l’acte de lliurament dels premis que serà el dia 23 d’abril de 2020.
Tornar al inici

Fases del concurs

Calendari

Tornar al inici

Propietat dels treballs

  • Els drets de propietat dels treballs passaran a pertànyer a l’ATM i des del moment en què es rebin, per la qual cosa no es tornaran els suports en què s'hagin presentat als autors.
  • La participació en el Concurs Escolar “Parada literària” de l’ATM suposa que s'accepten els termes de convocatòria, entre els quals els referents a la propietat intel·lectual: tothom que hi participa cedeix, durant un termini de 50 anys, a l’ATM tots els drets sobre els treballs duts a terme, sense límit territorial ni material, i amb possibilitat de cessió a tercers, la totalitat o part dels drets patrimonials objecte de la cessió i dels drets de reproducció, edició en paper i per Internet, fixació, compilació, comunicació pública i explotació en relació amb els treballs presentats.
Tornar al inici

Premis

Les persones guanyadores de cada categoria rebran:

  • 1 pack Família per viatjar al tren de la línia de Lleida – La Pobla de Segur. El pack està format per 4 bitllets d'anada i 4 de tornada i és vàlid per la temporada 2020.
  • 1 targeta ATM Àrea de Lleida a escollir.

I per al centre educatiu guanyador, una sortida amb la corresponent visita a un dels llocs següents, per cada categoria. A cada categoria es destina un dels premis, tal com s’esmenta més avall. No obstant això, de manera excepcional i en funció de les necessitats i/o interessos del centre i de les disponibilitats de transport i visites, es pot acordar una nova destinació de les que figuren a la llista:

  • Sortida a Balaguer, visita de la ciutat i el Centre d’Interpretació de l’Or (categoria 1)*.
  • Sortida a Mollerussa, visita guiada a l’ Espai Cultural dels Canals d'Urgell i al Museu Vestits de Paper (categoria 2)*.
  • Sortida a La Pobla de Segur, visita al Conjunt Modernista Casa Mauri i l’Espai Raier (categoria 3)*.
  • Sortida a Àger, visita del Centre d'Observació de l'Univers (categoria 4)*. Sortida a Cervera, visita del casc antic i del Museu Marc Màrquez (categoria 5)*.
  • Sortida a Lleida, visita del casc antic i d’un espai històric de la ciutat, a concretar amb el centre (totes les categories)*.

* El premi és per a 50 persones (ha d’englobar el grup classe de la persona guanyadora) i inclou el desplaçament d’anada i tornada amb autocar o tren. Aquest es realitzarà en transport públic en la mesura que sigui possible.

Els premis poden modificar-se si l’organització ho considera necessari.

Tornar al inici

Exposició pública de totes les creacions

  • Els treballs dels guanyadors (dibuixos i redaccions) es publicaran a les xarxes socials i al portal www.atmlleida.cat/paradaliteraria a les xarxes socials de l’ATM i altres webs del Departament d’Educació.
  • Les obres podran ser exposades a la Biblioteca Pública de Lleida o a l’Institut d’Estudis Ilerdencs.
Tornar al inici

Drets d’imatge

La participació en el concurs suposa l’acceptació d’aquestes bases i implica el consentiment del dret i permís il·limitat i irrevocable per a captar, enregistrar, usar, reutilitzar, publicar, republicar i distribuir retrats fotogràfics o imatges de les persones premiades i de qui participi en l’acte de lliurament dels premis a través de qualsevol mitjà, sense limitació en el temps, per il·lustració, promoció, art, editorial, publicitat o qualsevol altre propòsit sense finalitats comercials i sempre amb l'objectiu de promoure els valors de la sostenibilitat.

Tornar al inici

Premis

Les persones guanyadores de cada categoria rebran:

I per al centre educatiu guanyador, una sortida amb la corresponent visita a un dels llocs següents, per cada categoria. A cada categoria es destina un dels premis, tal com s’esmenta més avall. No obstant això, de manera excepcional i en funció de les necessitats i/o interessos del centre i de les disponibilitats de transport i visites, es pot acordar una nova destinació de les que figuren a la llista:

  • Sortida a Balaguer, visita de la ciutat i el Centre d’Interpretació de l’Or (categoria 1)*.
  • Sortida a Mollerussa, visita guiada a l’ Espai Cultural dels Canals d'Urgell i al Museu Vestits de Paper (categoria 2)*.
  • Sortida a La Pobla de Segur, visita al Conjunt Modernista Casa Mauri i l’Espai Raier (categoria 3)*.
  • Sortida a Àger, visita del Centre d'Observació de l'Univers (categoria 4)*. Sortida a Cervera, visita del casc antic i del Museu Marc Màrquez (categoria 5)*.
  • Sortida a Lleida, visita del casc antic i d’un espai històric de la ciutat, a concretar amb el centre (totes les categories)*.

* El premi és per a 50 persones (ha d’englobar el grup classe de la persona guanyadora) i inclou el desplaçament d’anada i tornada amb autocar o tren. Aquest es realitzarà en transport públic en la mesura que sigui possible.

Els premis poden modificar-se si l’organització ho considera necessari.

Tren dels Llacs

Col·laboradors

Col·laboradors

Guanyadors d'edicions anteriors

  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Categoria-1 (Cicle Mitjà).
      Premi: Martina Ballesté Toldrà de l’Escola Els Set Focs de Bellaguarda.
      Descarregar (.pdf)
      Accèssit: Bruna Malet Figuera de 4t del Col·legi Mare de Déu del Socós d’Agramunt.
      Descarregar (.pdf)
    • Categoria-2 (Cicle Superior).
      Mercedes Gabarre de 6è de l’Escola Cervantes de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Categoria-3 (1r Cicle d'ESO).
      Marta Pujol Valls de 1r d’ESO de l’INS La Mitjana de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
    • Categoria-4 (2n Cicle d'ESO).
      Ainhoa Seguí Ugalde de 3r d’ESO de l’INS Manuel de Pedrolo de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Què faries per millorar el model de mobilitat de la teva ciutat?”
    • Categoria-5 (Batxillerat i Cicles Formatius).
      Cèlia Minguet Grau de 2n de Batxillerat de l’INS Manuel de Pedrolo de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
    • Categoria-6 (Alumnes de Formació de persones adultes).
      Maria Dolors Puig Maurici del CFA Tàrrega de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Fitxa descriptiva activitat didàctica.
    “Aproximació didàctica a la mobilitat sostenible.”
    • Categoria-8 (Professorat).
      Roser Jurado i Regué de l’INS Manuel de Pedrolo de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Categoria-1 (Cicle Mitjà). Dibuix sobre el món del transport de persones. Tècnica lliure.
      Aroa Dalmau, alumna de 4t. de l’escola El Timó.
      Descarregar (.pdf)
    • Categoria-2 (Cicle Superior). Expressió plàstica lliure sobre la mobilitat sostenible.
      Dan Gómez Maya, alumne de 6è A de l’escola Joan Maragall.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Categoria-3 (1r Cicle d'ESO). Redacció.
      Joan Freixenet, alumne de 1r. d'ESO de l’Institut d’Alpicat.
      Descarregar (.pdf)
    • Categoria-4 (2n Cicle d'ESO). Redacció.
      Núria Molné Franquesa, alumna de 3r. d'ESO de l’INS Manuel de Pedrolo.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Què faries per millorar el model de mobilitat de la teva ciutat?”
    • Categoria-5 (Batxillerat i Cicles Formatius).
      Laia Buchaca, alumna de 2n. B de Batxillerat de l’INS Manuel de Pedrolo.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Redacció lliure sobre la mobilitat sostenible”
    • Categoria-6 (Alumnes de la formació de persones adultes).
      Marta Capdevila, del CFA de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Fitxa descriptiva activitat didàctica.
    “Aproximació didàctica a la mobilitat sostenible.”
    • Categoria-8 (Professorat).
      Roser Jurado i Regué, professora de l'INS Manuel de Pedrolo.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Grup-1 (Cicle Mitjà). Dibuix sobre el món del transport de persones. Tècnica lliure.
      Paula Buendía, alumna del col·legi Sagrada Família de Lleida.
      Descarregar (.jpg)
    • Grup-2 (Cicle Superior). Expressió plàstica lliure sobre la mobilitat sostenible.
      Naiara Blasco, alumna de primària de l’escola El Timó de Sidamon.
      Descarregar (.jpg)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Grup-3 (1r Cicle d'ESO). Redacció.
      Ariadna Agustí, alumna de l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega per l’obra “Un recorregut groc, dos vides i una passió”.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-4 (2n Cicle d'ESO). Redacció.
      Rita Piñol, alumna de l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega per l’obra “Cròniques d’a bord”.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Què faries per millorar el model de mobilitat de la teva ciutat?”
    • Grup-5 (Batxillerat i Cicles Formatius).
      Glòria Flotats, alumna de l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Redacció lliure sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-6 (Alumnes de la formació de persones adultes).
      Mª Dolors Santiveri, del Centre de Formació d’Adults de Tàrrega per l’obra “Bicicleta tot l’any”.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió fotogràfica.
    “Com ens movem?”
    • Grup-7 (Pares i Mares). Fotografia la mobilitat sostenible, segura i saludable.
      Jaume Charles, pare d’un/a alumne/a de l’escola Comtes de Torregrossa d’Alcarràs.
      Descarregar (.jpg)
  • Fitxa descriptiva activitat didàctica.
    “Aproximació didàctica a la mobilitat sostenible.”
    • Grup-8 Article d’opinió (Professorat).
      Montse Melgosa, professora del Col·legi Sagrada Família de Lleida per l’activitat que ha titulat “Mou el cul”.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Grup-1 (Cicle Mitjà). Dibuix sobre el món del transport de persones. Tècnica lliure. Júlia Lasa, de l’escola Països Catalans de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-2 (Cicle Superior). Expressió plàstica lliure sobre la mobilitat sostenible. Naila Blanch Riasol, de l’escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Grup-3 (1r Cicle d'ESO). Redacció. Anna González Martínez, de l’Institut la Mitjana de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-4 (2n Cicle d'ESO). Redacció. Júlia Solé Fernández, de l’Institut de Ponts.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Quin model de mobilitat reflecteix la publicitat?”
    • Grup-5 (Batxillerat i Cicles Formatius). Text d’opinió argumentada a partir de l’anàlisi d’anuncis publicitaris amb relació a les formes de mobilitat de la nostra societat. Jaume Creu París, de l’Institut de Ponts.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Redacció lliure sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-6 (Alumnes de la formació de persones adultes). Mª Dolors Santiveri, del Centre de Formació d’Adults de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Fotografia.
    “Com ens movem?”
    • Grup-7 (Pares i Mares). Fotografia la mobilitat sostenible, segura i saludable. Fotografia la mobilitat sostenible, segura i saludable. Elena Garcia Dalmau, mare d’un/a alumne/a de l’escola Pràctiques II.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió literària.
    “Article d’opinió sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-8 Article d’opinió (Professorat). Montserrat Aloy, del Centre de Formació d’Adults de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Grup-1 (Cicle Mitjà). Dibuix sobre el món del transport de persones. Tècnica lliure. Paula Serra del Col·legi El Carme de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-2 (Cicle Superior). Expressió plàstica lliure sobre la mobilitat sostenible. Laura Lopera del Col·legi El Carme de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Grup-3 (1r Cicle d'ESO). Redacció. Mireia Guiu de l’INS L’Olivera de la Granadella.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-4 (2n Cicle d'ESO). Redacció. Mar Fillat del Col·legi El Carme de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Quin model de mobilitat reflecteix la publicitat?”
    • Grup-5 (Batxillerat i Cicles Formatius). Text d’opinió argumentada a partir de l’anàlisi d’anuncis publicitaris amb relació a les formes de mobilitat de la nostra societat. Albert Trilla de l’INS Antoni Torroja de Cervera.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Redacció lliure sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-6 (Alumnes de la formació de persones adultes). Ignacio Moya del CFA de Mollerussa.
      Descarregar (.pdf)
  • Fotografia.
    “Com ens movem?”
    • Grup-7 (Pares i Mares). Fotografia la mobilitat sostenible, segura i saludable. Imma Solé, mare d’un/a alumne/a de l’INS de Ponts.
      Descarregar (.jpg)
  • Expressió literària.
    “Article d’opinió sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-8 Article d’opinió (Professorat). Montserrat Aloy professora del CFA de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió artística.
    “Ens movem en colors: dibuixa el transport públic”.
    • Grup-1 (Cicle Mitjà) 3r i 4rt. Dibuix sobre el món del transport de persones. Berta Solsona, alumna de 4rt de primària de l’Escola Vedruna de Balaguer.
      Descarregar (.jpg)
    • Grup-2 (Cicle Superior) 5è i 6è. Expressió plàstica lliure sobre la mobilitat sostenible. Blau Novell, alumna de 6è de primària del Col·legi El Carme de Lleida.
      Descarregar (.jpg)
  • Expressió literària. Prosa.
    “Cròniques d'a bord: el transport públic en 40 línies”.
    • Grup-3 (1r Cicle d'ESO). Ferran Siscart, alumne de 1r d’ESO de l’IES d’Alcarràs.
      Descarregar (.pdf)
    • Grup-4 (2n Cicle d'ESO). Mar Fillat, alumna de 3r d’ESO del Col·legi El Carme de Lleida.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Quin model de mobilitat reflecteix la publicitat?”
    • Grup-5 (Batxillerat i Cicles Formatius). Aida Berengué, alumna de 2n de batxillerat de l’IES Lo Pla d’Urgell de Bellpuig.
      Descarregar (.pdf)
  • Expressió escrita.
    “Redacció lliure sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-6 (alumnes de la formació de persones adultes). Casimir Campmajó, alumne del Centre de Formació d’Adults de Mollerussa.
      Descarregar (.pdf)
  • Fotografia.
    “Com ens movem?”
    • Grup-7 Fotografia (mares i pares). Elena Garcia, mare d’alumnes de l’Escola Pràctiques II.
      Descarregar (.jpg)
  • Prosa.
    “Article d’opinió sobre la mobilitat sostenible”
    • Grup-8 (mestres i professors). Montserrat Aloy professora del Centre de Formació d’Adults de Tàrrega.
      Descarregar (.pdf)

Preguntes freqüents

Aquí trobaràs la resposta a algunes de les preguntes que us poden sorgir a l’hora d’inscriure-us o de participar en el Concurs:

Qui hi pot participar?

Al Concurs Escolar Parada Literària, hi poden participar tots els alumnes de centres educatius públics, concertats i privats escolaritzats a la província de Lleida.

També els pares i les mares d’aquests alumnes i tot el personal docent.

I si els meus alumnes ja hi van participar l'any passat?

No importa, ja que a cada cicle es participa en una categoria diferent i en qualsevol cas es tractarà de fer una creació diferent a l’any anterior.

Quina feina extra suposa per al professor?

El Concurs Escolar Parada Literària està integrat en el currículum educatiu. Per això no suposa cap feina addicional.

Només cal que cada educador proporcioni al seu grup classe les instruccions per tal que els alumnes desenvolupin el treball a l'aula (en funció del temps i les possibilitats de què disposi).

L'educador tan sols es compromet a explicar-los l'activitat i a fer-nos arribar posteriorment els treballs de participació dels alumnes.

Els alumnes s'hi poden inscriure i participar-hi pel seu compte?

No. Per participar en el Concurs és necessari que un educador del centre s'encarregui de la inscripció.

Hi ha condicions a l'hora de fer el dibuix?

Els dibuixos s’han de realitzar en una mida DIN A5 o DIN A4. Altres tècniques creatives seran de format lliure.

Hi ha condicions a l'hora de fer les redaccions?

Els treballs escrits s’han d’escriure utilitzant la plantilla del Concurs. Cada redacció només podrà utilitzar un únic full de plantilla, escrit a doble cara, en l’espai indicat.

Els treballs s’han d’escriure a mà.

Què passa si tenim més dubtes sobre com fer el treball, com s’han de lliurar o qualsevol altra pregunta?

No passa res. Us podeu posar en contacte amb nosaltres i us ajudarem.

El treballs dels alumnes es publicaran en algun lloc web?

Es publicaran els treballs de tots els guanyadors al web del concurs,  http://www.atmlleida.cat/paradaliteraria/#guanyadors, al lloc web de mobilitat dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida https://sites.google.com/a/xtec.cat/mobilitat-sostenible/inici i a les xarxes socials de l’ATM.

Com ha de lliurar els treballs l’escola al servei educatiu de la seva zona?

Un cop garbellats tots els treballs, els centres educatius els trametran, amb indicació d’autoria al servei educatiu de la zona abans del 28 de febrer de 2020, el qual definirà un primer nivell de selecció per als presentats en la seva demarcació, i en remetrà els seleccionats a la fase de jurat únic.

Com han de lliurar els treballs els serveis educatius a l’ATM?

Un cop els serveis educatius hagin recollit els treballs de les escoles de la seva comarca, l’ATM recollirà via missatger els treballs als centres de recursos pedagògics el dia 13 de març de 2020. Els centres de recursos agruparan tots els treballs rebuts per categoria.

Material

En aquest apartat trobareu tots el material del concurs per descarregar i imprimir.