Iconos cabecera

Informació COVID-19

Totes les línies funcionen amb normalitat.

Recupera els teus viatges afectats per l'inici de l'estat d'alarma de la COVID-19!

Tinc dret a recuperar els meus viatges?

Sí, si el títol afectat compleix tots aquests requeriments:

  • Estava vigent entre el 13 i el 20 de març, ambdós inclosos.
  • És un títol temporal (T-MES, T-10/30 , T-50/30 o T-70/90). Si és una T-10, no està afectada i pots utilitzar-la amb normalitat.
  • No està esgotat: no s'han consumit tots els viatges.

Com puc recuperar-los?

  • Adreça't al Centre d'Atenció al Client (CAC) per a recuperar els viatges, però fes-ho només quan hagis de viatjar, ja que els dies de validesa començaran a córrer quan surtis del CAC. Tens tot el 2020 per anar al CAC a recuperar-los.
  • Has carregat algun títol posteriorment? Primer, esgota tots els viatges. Al CAC no et podran recuperar els viatges si el títol no està esgotat.

No saps quin títol tens? Recordes el que vas pagar?

Consulta-ho a la pàgina de tarifes.

Recorda que si vas comprar una targeta nova, també té un cost (3,50€ si és personalitzada i porta la teva foto i 2,50€ si no en porta i és anònima).


Els Centres d'Atenció al Client (CAC) als que pots acudir són els següents:

  • Lleida: Pl. Espanya, 1 (entrada per Av. de Madrid, baixos)
  • Bellpuig: Ajuntament de Bellpuig, Pl. Homenatge de la Vellesa, 6
  • Cervera: Ajuntament de Cervera, Pl. Major, 1
  • Mollerussa: Ajuntament de Mollerussa, Pl. Ajuntament, 2
  • Tàrrega: Ajuntament de Tàrrega, Pl. Major, 1

Per a més informació:

http://www.atmlleida.cat/noticies/468

 
Pl. Espanya, 3 entresòl
25002 Lleida
Contactar
e-NOTUM Notificacions Electròniques